Syyskokouksen antia

Loimaan Perussuomalaiset ry kokoontui syyskokoukseensa keskiviikkona 26.10. Pemamek Oy:n tiloihin. Yhtiön hallituksen puheenjohtaja Pekka Heikonen esitteli meille Pemamekin historiaa, toimintaa ja toimitiloja. Oli erittäin hienoa, että pääsimme tutustumaan näin menestyvään paikalliseen yritykseen. Verkostoituminen on tärkeää luottamushenkilöille ja tällaisilla tilaisuuksilla pidetään keskusteluyhteydet avoinna kaupungin eri toimijoiden välillä.

Yritysesittelyn jälkeen jatkoimme iltaa syyskokouksen merkeissä. Kokouksen kuluessa käytiin hyvää keskustelua mm. tulevista kuntavaaleista. Vuonna 2017 puheenjohtajana valittiin yksimielisesti jatkamaan Tuija Ketonen. Hallituksen jäseniksi valittiin Matti Jokinen, Kari Leppäjoki, Jarmo Metsänperä, Simo Rajamäki ja Ari Teperi.

Kokous vahvisti myös vuoden 2017 talousarvion ja toimintasuunnitelman. Näitä molempia värittää erityisesti tulevat kuntavaalit, mutta katseemme on tiukasti myös jo tammikuun 2018 maakuntavaaleissa.

Kirjoitettu 8.11.2016